Wycieczka w Góry Świętokrzyskie

W dniach 9-10 maja uczniowie z klas II, III i IV wraz z wychowawcami i opiekunami byli na wycieczce w Górach Świętokrzyskich. Pierwszego dnia wyruszyliśmy ze Świętej Katarzyny na wędrówkę  po Świętokrzyskim Parku Narodowym, w czasie której uczestniczyliśmy w warsztatach ,,Zielone skarby”. Zdobyliśmy największe wzniesienie Gór Świętokrzyskich Górę Agaty, a także Łysicę i Święty Krzyż. Poznaliśmy różne legendy i zwiedziliśmy Klasztor oraz kaplicę z relikwiami Krzyża Świętego. Podziwialiśmy piękną panoramę gór z tarasu widokowego położonego nad gołoborzami świętokrzyskimi. Wieczorem braliśmy udział w grze terenowej ,,Sabat czarownic” oraz w ognisku integracyjnym.  Drugiego dnia zwiedziliśmy ruiny zamku w Chęcinach. Byliśmy też w najbardziej zachwycającej jaskini na obszarze  Polski w Jaskini Raj. Następnym punktem naszego zwiedzania było Krajno i znajdujący się tam Park Miniatur dwudziestu siedmiu najsłynniejszych miejsc świata, np. Bazylika św. Piotra z placem na Watykanie, Wulkan Etna, Wodospad Niagara, World Trade Center. Byliśmy też w kinie 6D. Na koniec wybraliśmy się do Samsonowa, żeby zobaczyć najsłynniejsze drzewo w Polsce – dąb Bartek. Braliśmy też udział w integracyjnych zajęciach łuczniczych oraz w turnieju rycerskim na specjalne miecze otulinowe. Wycieczkę zakończyliśmy wizytą w Mc Donaldzie. To był bardzo udany wyjazd i długo będziemy go wspominać.